Новость из сайта ОДЖД: Упродовж 2010 року на переїздах, які розташовані у межах Одеської залізниці, через грубі порушення водіями правил дорожнього руху сталося 10 дорожньо-транспортних пригод, що на 7 випадків менше, ніж торік.
Зокрема, 8 випадків ДТП сталися через порушення водіями правил проїзду залізничних переїздів. Два таких випадки трапилися на регульованих автоматикою переїздах з черговим працівником зі справно працюючою сигналізацією. Проте найбільше випадків порушень водіями правил дорожнього руху залізничники зафіксували на обладнаних сигналізацією переїздах, які не обслуговуються черговими, - їх 6.
Усі ДТП - це фатальні наслідки недбалості та неуважності водіїв, які нехтують заборонними показаннями сигналів переїзних світлофорів, намагаючись зекономити час, об’їжджають шлагбауми, піддають ризику власні життя та життя пасажирів автотранспортного засобу.
До матеріальних збитків для залізниці, яка після аварії ремонтує локомотиви, поновлює переїзди та верхню будову колії, додаються значні затримки руху вантажних та пасажирських поїздів.
Одеська залізниця вкотре застерігає, що уникнути трагедії та зберегти життя можна лише суворо дотримуючись Правил дорожнього руху, зокрема розділу «Проїзд залізничних переїздів».
* Довідка Добавлено (24.01.2011, 23:34)
---------------------------------------------
21 грудня 2010 року колектив залізничників спільно з президією Дорожнього комітету профспілки підбили підсумки виконання колективного договору за 2010 рік та уклали колективний договір Одеської залізниці на 2011-2015 роки.
Залізничники та представники профспілкових організацій обговорювали важливі питання пільг та соціальних гарантій працівників магістралі. Всі присутні відзначили позитивну динаміку в усуненні порушень з дотримання встановленого режиму праці та відпочинку, обліку робочого часу, охорони праці тощо. Так, із 152 пунктів (зобов’язань залізниці перед трудовим колективом) колективного договору в повному обсязі залізниця виконала 136.
В 2010 році керівництво залізниці та Дорожній комітет профспілки переглянули положення преміювання за основні результати господарської діяльності, встановили більш дієві показники преміювання та скоротили терміни виплати премії до одного місяця. За 11 місяців 2010 року Одеська залізниця займає ІІ місце серед залізниць України за рівнем середньомісячної заробітної плати, а середній розмір премії до основного фонду оплати праці складає 14,4%. Такий результат є свідченням позитивної динаміки фінансової та виробничої діяльності залізниці.
«Спільними зусиллями нам вдається не тільки зберегти позитивні тенденції, які з’явилися в роботі залізниці, але й розвивати їх в подальшому. Зробимо все, що від нас залежить, щоб залізниця працювала стабільно, а її працівники і пенсіонери були в повній мірі забезпечені соціальними гарантіями», - зазначав під час засідання заступник начальника залізниці з кадрів та соціальних питань Юрій Гоголенко
Добавлено (24.01.2011, 23:37)
---------------------------------------------
За 9 місяців 2010 року Одеською залізницею було перевезено 2472,6 тис. пасажирів пільгових категорій на суму 19845,9тис. грн.
Компенсовано районними та міськими адміністраціями за перевезення пільгових категорій 9400,1тис.грн, що складає 47,4% від необхідної суми. Проте, за 9 місяців 2010 компенсацію отримано на 990,1тис. грн більшу, ніж за відповідний період минулого року (за 9 міс.2009 року отримано 8410,0 тис. грн.).
По взаємозаліку за використану електроенергію з початку року отримано 5607,4 тис. грн., що становить 59,6% від загальної суми компенсації. Відносно минулорічних показників по взаємозаліку сума компенсації більша на 1395,8 тис. грн.
Згідно з чинним законодавством України, залізниці безвідмовно надають пільговий проїзд 26 категоріям громадян, а за законом України «Про залізничний транспорт» збитки від перевезень окремих категорій громадян на пільгових умовах повинні компенсуватися за рахунок Державного або місцевого бюджетів, залежно від того, яким органом влади прийнято таке рішення. Однак на сьогодні ситуація з їх фінансуванням залишається складною, при цьому законодавчі акти не дають права залізниці призупинити перевезення пасажирів на пільгових умовах.
Прес-служба Одеської залізниці
Добавлено (25.01.2011, 00:08)
---------------------------------------------
Керівництво
Розподіл обов'язків між начальником залізниці та заступниками начальника залізниці
Начальник залізниці
ЛЕВИЦЬКИЙ ІЛЛЯ ЮХИМОВИЧ
телефон: (048) 727-44-00
приймальня: (048) 727-42-50
Здійснює керівництво діяльністю залізниці в цілому, організовує злагоджену роботу залізниці з метою задоволення потреб економіки і населення в перевезеннях.
Несе відповідальність за ефективність роботи залізниці і її кінцеві результати, визначає основні напрямки соціально-економічного розвитку залізниці, відає питаннями удосконалення керування і планування, здійснює ділове співробітництво з іншими видами транспорту, підприємствами в регіоні, що обслуговується залізницею, у вирішенні міжвідомчих питань, координує діяльність підгалузей залізниці, очолює науково-технічну раду залізниці.
У своєму безпосередньому підпорядкуванні має: спеціальну службу, апарат головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту, юридичну службу, першу службу, адміністративну службу, Інспекцію Укрзалізниці з якості обслуговування пасажирів на вокзалах і в поїздах.
--------------------------------------------------------------------------------
Перший заступник начальника залізниці
ВЕЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ
телефон: (048) 727-44-01
приймальня: (048) 727-45-41
Керує експлуатаційною роботою залізниці на основі неухильного проведення в життя економічної політики шляхом підвищення якості перевезень, ефективного використання рухомого складу і всіх технічних засобів, удосконалення керування і технології перевізного процесу, забезпечення стабільного виконання плану перевезень.
Здійснює комплекс заходів, пов'язаних з розробкою і виконанням графіка руху пасажирських і вантажних потягів.
Забезпечує виконання завдань по перевезенню пріоритетних вантажів, здійснює контроль за плануванням і виконанням завдань по перевезенню експортно-імпортних вантажів.
Вживає заходи по підвищенню злагодженості в роботі з іншими видами транспорту і промисловим залізничним транспортом інших відомств.
Несе відповідальність за проведення заходів по заміщенню охорони на залізниці, за проведення роботи по підвищенню рівня пасажирських перевезень, повному задоволенню потреб народного господарства в пасажирських перевезеннях та збільшення доходів залізниці від пасажирських перевезень.
Є куратором Одеської дирекції залізничних перевезень.
У своєму безпосередньому підпорядкуванні має: пасажирську службу, службу воєнізованої охорони, доравтобазу.
Під час відсутності начальника залізниці виконує його обов'язки.