Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Четверг, 02.05.2024
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Модератор форума: Alena  
Форум » Железнодорожные форумы » Железнодорожный форум » новости ОДЖД (...и их обсуждение)
новости ОДЖД
GeorgeДата: Воскресенье, 22.03.2009, 12:49 | Сообщение # 31
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
19.3.2009р. - Укрзалізниця закликає пасажирів заздалегідь подбати про квитки на Великдень і травневі свята
Укрзалізниця закликає пасажирів не зволікати з придбанням квитків на свята й уже зараз звертатися до кас.
Реалізація проїзних документів розпочинається за 45 діб до дати поїздки. Отже, уже сьогодні можна придбати квитки на потяги, що курсуватимуть на Великдень і травневі свята. Залізничники нагадують, що своєчасне планування поїздок дозволить уникнути черг біля кас.
Уже зараз Укрзалізниця вивчає попит, визначає найбільш популярні напрямки та залежно від цього призначатиме додаткові поїзди.

"Прес-служба Укрзалізниці

 
Re-AktorДата: Четверг, 26.03.2009, 18:02 | Сообщение # 32
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 246
Репутация: 3
Статус: Offline
Одесская железная дорога построит вторую железнодорожную ветку на участке Долинская-Николаев.
На направлении Долинская-Николаев предусмотрено построить 52,3 км вторых путей, заменить 48 стрелочных переводов, а также реконструировать горловины на 7 станциях, капитально отремонтировать 9 переездов и построить 9 посадочных платформ Помимо строительных работ, Одесская железная дорога также планирует модернизировать путь и привести полосу отвода в надлежащий эстетический состояние. Так, на перегоне Новый Буг-Новополтавка предусмотрено строительство 16 км второй колеи. Также планируется капитально отремонтировать переезд на 139-м километре.
Наибольший объем работ по реконструкции горловин предусмотрено выполнить по станции Горохивка: в обоих горловина этой станции планируется переключить существующую колею на второй путь. Также будет заключено 13 стрелочных переводов.
Строительство второй железнодорожной ветки Долинская-Николаев должна повысить пропускную способность грузовых перевозок. Так, в 2008 году пропускная способность направления составляла 10 пар грузовых поездов, после модернизации же по прогнозам специалистов она увеличится на семь пар грузовых поездов. К тому же реконструкция направлении Долинская-Николаев позволит повысить скорость поездов и станет первым этапом электрификации этого участка, что даст возможность существенно экономить топливо и уменьшить негативное влияние на экологию.
Работы планируется выполнить к июню 2009 года.
 
GeorgeДата: Пятница, 03.04.2009, 00:02 | Сообщение # 33
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
26.3.2009р. - Одеська залізниця у 2009 році оновить понад 1900 км колії


Упродовж 2009 року залізничники Одеської планують оновити 1925 км колії. Зокрема, передбачено модернізувати 73 км та 1850 км оздоровити різними видами ремонту. Також колійники Одеської залізниці замінять новими 40 км рейок та 250 стрілочних переводів.
Також у поточному році залізниця планує придбати машини для зварювання рейок, для стабілізації колії та мотовози.
Одеська магістраль постійно оздоровлює колію з метою забезпечення надійності залізничного шляху та впровадження швидкісного руху поїздів. Так, у результаті виконання комплексу колійних робіт планується підвищення швидкості на відстані 162 км.

Прес-служба Одеської залізниці

26.3.2009р. - Зміни в русі приміських поїздів Одеської залізниці


З 27 березня по 27 квітня у зв’язку з колійними роботами Одеська залізниця відміняє рух таких приміських поїздів:
- № 6314/6315 сполученням Миколаїв-Вантажний-Долинська в обох напрямках;
- № 6318 сполученням Миколаїв-Вантажний-Новополтавка.
З 28 березня по 28 квітня 2009 року також відміняється рух приміського поїзда № 6219 сполученням Новополтавка-Миколаїв-Вантажний.

Прес-служба Одеської залізниці

 
GeorgeДата: Четверг, 09.04.2009, 17:08 | Сообщение # 34
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
Залізничники готуються до літніх перевезень

До сезону літніх пасажирських перевезень Укрзалізниця підготує 5873 тис. вагонів, з яких 5823 вагона буде відремонтовано в умовах депо, а 50 - на вагоноремонтних заводах. Близько двох тисяч вагонів обладнані системами кондиціонуванням, для чого буде придбано понад 66 тонн хладогену, та ще близько 3 тонн мастил.
Нові сучасні мийні комплекси, що працюють на трьох найбільших вагонних дільницях Укрзалізниці - у Києві, Харкові та Львові - будуть підтримувати зовнішній вигляд поїздів у належному стані.
Цього літа до лав провідників додатково буде прийнято близько 4,3 тис. працівників. Вони набиратимуться переважно з числа студентів та учнів профільних навчальних закладів. Юнаки та дівчата заздалегідь підготовлені до цієї роботи, бо ще під час навчання кожний із них проходить підготовчі курси, де отримує посвідчення провідника.
Також збільшиться кількість додаткових кас і нічних „віконець” на вокзалах, аби люди менше простоювали у чергах. Зокрема у Криму функціонуватимуть сім пересувних кас.

Прес-служба Одеської залізниці

 
GeorgeДата: Четверг, 09.04.2009, 17:10 | Сообщение # 35
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
З початку 2009 року за перевезення пільгових категорій пасажирів Одеській дирекції залізничних перевезень компенсовано лише 16% від необхідної суми

Одеською дирекцією залізничних перевезень за два місяці 2009 року було перевезено 232 747 пасажирів пільгових категорій на суму понад 2 млн. грн.
Загалом на 2009 рік в обласних бюджетах Одеської, Вінницької та Миколаївської областей для компенсації за пільговий проїзд передбачено на 14 959,7 тис. грн. менше, ніж заявлено Одеською дирекцією залізничних перевезень, у тому числі по Одеській області - 14 209,04 тис. грн., Вінницькій - 806,8 тис. грн., Миколаївській - 56,3 тис. грн.
Подібні цифри свідчать, що на сьогодні навіть заплановані субвенції державного бюджету не покривають витрати, які повинні компенсуватися за перевезення пільгових категорій пасажирів залізничним транспортом.
Згідно з чинним законодавством України, залізниці безвідмовно надають пільговий проїзд 24 категоріям громадян, а за законом України «Про залізничний транспорт» збитки від перевезень окремих категорій громадян на пільгових умовах повинні компенсуватися за рахунок Державного або місцевого бюджетів, залежно від того, яким органом влади прийнято таке рішення.
Однак на сьогодні ситуація з фінансуванням обласних та районних бюджетів залишається критичною, причому законодавчі акти не дають права залізниці припинити перевезення пасажирів на пільгових умовах. За даними аналізу Одеської дирекції залізничних перевезень компенсація збитків місцевими органами влади Одеської, Вінницької та Миколаївської областей за перевезення пасажирів пільгових категорій за два місяці 2009 року покрило лише 16% витрат від необхідної суми. Сума недоотриманої компенсації склала понад 1 770 тис. грн.
Тим часом ціни на продукцію, яка необхідна залізниці, формуються в ринкових умовах. Лише за 2008 рік на 117,1% подорожчав металопрокат, на 103,8% - катанка, до 54% - залізобетонні шпали.
Одночасно із цим зросла вартість рухомого складу вітчизняного виробництва. Так, електровози подорожчали на 13%, паралельно виросли ціни і на енергоносії: за природний газ Одеська залізниця сплачує більше на 56,1%, за електроенергію - на 41,5%, а за дизельне паливо - на 15,8%.
Шляхів вирішення цієї проблеми два: підвищення вартості проїзду до економічно обґрунтованого рівня або фінансова допомога держави та місцевих адміністрацій.
Довідка. До складу Одеської залізниці входить чотири дирекції залізничних перевезень: Одеська, Херсонська, Шевченківська та Знам’янська. Одеська дирекція залізничних перевезень обслуговує Одеську, частину Вінницької (Піщанський, Крижопільський, Томашпольський райони) та Миколаївської області (Веселиновський, Первомайський, Врадіївський райони).

Прес-служба Одеської залізниці

 
GeorgeДата: Четверг, 09.04.2009, 17:13 | Сообщение # 36
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
Укрзалізниця призначила 26 додаткових поїздів до Великодня та травневих свят

Аналізуючи зростаючий попит на перевезення пасажирів під час великодніх та травневих свят, українські залізничники продовжують призначати додаткові поїзди на найбільш популярні напрямки. Станом на 2 квітня до розкладу додатково включено 26 поїздів:

Львівська
- №270-269/270 Львів-Київ-Івано-Франківськ-Чернівці відправленням зі Львова 16, 17/04; з Києва 16, 17/04.
- №502/57 Львів-Київ відправленням зі Львова 15, 16, 20/04; з Києва 16, 17/04.
- №549 Київ-Львів відправленням з Києва 21/04.
- №220/219-587/588 Чернівці-Київ відправленням з Чернівців 20/04; з Києва 21/04.
- №147/148 Київ-Львів-Київ відправленням з Києва 17, 18/04; зі Львова 17, 18/04.

Південна
- №545/546 Харків-Севастополь відправленням з Харкова 30/04; з Севастополя 1/05.
- №561/562 Харків-Сімферополь відправленням з Харкова 30/04; з Сімферополя 1/05.
- №277/278 Харків-Київ відправленням з Харкова 16, 30/04; з Києва 17/04, 1/05.
- №529/530 Харків-Сімферополь відправленням з Харкова 17/04, з Сімферополя 18/04.

Південно-Західна
- №207/208 Київ-Ужгород відправленням з Києва 16, 17, 19, 24, 29, 30/04, 3, 7, 8, 10/05; з Ужгорода 17, 18, 20, 25, 30/04, 1, 4, 8, 9, 11/05.
- №219/220 Київ-Івано-Франківськ-Хмельницький відправленням з Києва 18/04; з Івано-Франківська 18/04.
- №537/538-525/526 Київ-Ужгород відправленням з Києва 17/04; з Ужгорода 18/04.
- №505/506-555/556 Київ-Ужгород-Хмельницький відправленням з Києва 18/04, з Ужгорода 18/04.

Придніпровська
- №227/228-522/521 Запоріжжя-Київ відправленням із Запоріжжя 16, 20/04, 4, 11/05; з Києва 18, 22/04, 6, 13/05.
- №512/511-282/281 Сімферополь-Київ відправленням з Сімферополя 14, 15, 16, 17, 20, 23, 27, 28, 29, 30/04, 4, 11/05; з Києва 15, 16, 17, 18, 21, 24, 28, 29, 30/04, 1, 5, 12/05.
- №146/145 Сімферополь-Київ відправленням з Сімферополя 15, 16, 20, 23, 27, 28, 29, 30/04, 3, 10/05; з Києва 17, 18, 22, 25, 29, 30/04, 1, 2, 5, 12/05.
- №517/518 Дніпропетровськ-Львів відправленням з Дніпропетровська 16, 17/04; з Львова 17, 18/04.
- №545/546 Дніпропетровськ-Львів відправленням з Дніпропетровська 30/04; з Львова 1/05.

Одеська
- №590/589 Одеса-Сімферополь відправленням з Одеси 17, 20, 30/04, 3, 4, 8, 10/05; з Сімферополя 18, 21/04, 1, 4, 5, 9, 11/05.
- №230/229 Одеса-Львів відправленням з Одеси 17/04, з Львова 18/04.
- №432/431 Одеса-Харків відправленням з Одеси 16, 17, 20, 29, 30/04, 4/05 та з 7/05 по 11/05 щоденно; з Харкова 17, 18, 21, 30/04, 1, 5/05 та з 8/05 по 12/05 щоденно.
- №540/539-419/420 Миколаїв-Київ відправленням з Миколаєва 16, 20, 23, 29/04, 4, 11/05; з Києва 17, 21, 24, 30/04, 5, 12/05.

Донецька
- №576/575-524/523 Донецьк-Київ відправленням з Донецька 16, 20, 23, 26, 28, 29/04, 4, 7, 8, 11/05; з Києва 17, 21, 24, 27, 29, 30/04, 5, 8, 9, 12/05.
- №524/523-566/565 Донецьк-Київ відправленням з Донецька 16/04; з Києва 17/04.
- №574/573 Луганськ-Київ відправленням з Луганська 16, 20/04; з Києва 17, 21/04.
- №526/527 Луганськ-Донецьк-Сімферополь відправленням з Луганська 30/04; з Сімферополя 1/05.

Прес-служба Укрзалізниці

 
GeorgeДата: Четверг, 09.04.2009, 17:14 | Сообщение # 37
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
VIP-вагони Одеської залізниці користуються попитом

У 2009 році VIP-вагон Одеської залізниці вже здійснив поїздку в складі поїзда до Чернівців. Така мандрівка підвищеного комфорту обійшлась у 13 621,48 грн.
На Одеській залізниці два VIP-вагони. Такі вагони-салони мають великий конференц-зал, кухню з холодильником та мікрохвильовою піччю, просторе спальне купе та інші зручності. У конференц-залі є м`який куточок, аудіо- й відеотехніка.
Залізничники пропонують цю популярну послугу вже впродовж 5 років. У середньому вагон-салон підвищеної комфортності замовляють один-два рази на місяць. Найпопулярніші напрямки - Київ та Львів. Утім, жодних обмежень при виборі маршруту немає, якщо в необхідному напрямку є залізничне сполучення.
Для оренди VIP-вагону слід подати заявку на ім`я начальника Одеської залізниці. Вартість такої мандрівки розраховується залежно від маршруту слідування та включає в себе:
- вартість 11 СВ-місць для проїзду визначеним маршрутом згідно з Правилами перевезень;
- оплату оренди згідно з чинним законодавством.
Наприклад, поїздка з Одеси до Києва на фірмовому поїзді № 106 «Чорноморець» складає близько 7700 грн.: «чиста» оренда вагону-салону за добу - орієнтовно 1000-1500 грн., а також до цієї суми додається оплата 11 СВ-місць поїзда сполученням Одеса-Київ: 568,49x11=6253,39 грн.
Окрім того, при надходженні заявок від організаторів масових туристичних поїздок Одеська залізниця призначає додаткові поїзди. Заявки на групові перевезення можна оформити в груповій квитковій касі попереднього продажу на другому поверсі пасажирського вокзалу Одеса-Головна.

Прес-служба Одеської залізниці

eek

 
GeorgeДата: Четверг, 09.04.2009, 17:19 | Сообщение # 38
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
Укрзалізниця прокладає нові вантажні маршрути до Європи

28 березня 2009 року в демонстраційний рейс вирушив поїзд комбінованого типу «Ярослав» маршрутом Київ-Славкув (Польща), що стало початком відродження контрейлерних та контейнерних перевезень. З нагоди відправлення «Ярослава» в урочистостях узяли участь міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, директор Українського державного центру транспортного сервісу «Ліски» Олександр Момот та інші.
За словами міністра транспорту та зв’язку України Йосипа Вінського, потреба в контрейлерних та контейнерних перевезеннях постійно зростатиме, тому Укрзалізниця рішуче налаштована на розвиток подібних перевезень та має технічні можливості для їх здійснення. Також Йосип Вінський зазначив, що Міністерство транспорту та зв’язку України зі свого боку сприятиме залізничникам, проводячи всі необхідні міждержавні узгодження.
Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк зауважив, що відновлення руху комбінованих поїздів - це один з антикризових кроків, що направлений на збільшення обсягів вантажів. До того ж залізниці вже працюють над розширенням географії контрейлерних та контейнерних перевезень для відкриття вантажних воріт України для транзитного вантажу. За його словами, розвитку контрейлерних перевезень також сприятиме впровадження нового Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом, яким передбачене зниження тарифних ставок на цей вид перевезення у 2,8 разу.
Окрім того, напередодні Євро-2012 контрейлерні перевезення дозволять Україні та Польщі зберегти автошляхи, забезпечити чистоту навколишнього середовища та дадуть можливість економити пальне.

Прес-служба Одеської залізниці

ИМХО, перевозка тяжелых грузовиков по железной дороге очень перспективное направление. Особенно, когда цены на топливо будут расти в любом случае, сегодняшнее падение цен на топливо явление временное.

 
Re-AktorДата: Суббота, 11.04.2009, 16:00 | Сообщение # 39
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 246
Репутация: 3
Статус: Offline
с 17 апреля `09г. Одесская железная дорога вознобновляет движение дневных электропоездов в Белгород-Днестровском направлении.

Уважаемые пассажиры с 17 апреля 2009 года восстанавливается курсирование пригородных поездов:
№ 6348 Белгород-Днестровский-Одесса
Отправлением из Б.Днестровского в 14-49, по станции Бугаз в 15-55, по К-Бугазу в 15-30, прибытием в Одессу в 16-58, поезд следует через платформу Житомирская.
№6303 Одесса -Белгород-Днестровский
Отправлением из Одессы в 11-30, по станции К-Бугаз в 12-55, по станции Бугаз в 13-14, прибытие в Б.Днестровский в 13-39. поезд следует через платформу Житомирская.
По материалам сайта Zatoka.cn

Сообщение отредактировал Re-Aktor - Суббота, 11.04.2009, 16:02
 
GeorgeДата: Вторник, 14.04.2009, 04:23 | Сообщение # 40
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
9.4.2009р. - Одеська залізниця отримала ще один новий електровоз

У березні 2009 року Одеська залізниця отримала ще один електровоз серії 2ЕЛ5 виробництва ВАТ «ХК Луганськтепловоз».
Це вже другий електровоз, прийнятий у цьому році на баланс локомотивним депо Котовськ, яке на сьогодні є базовим для експлуатації та ремонту нових магістральних вантажних електровозів серії 2ЕЛ5 та 2ЕСК5 (виробництва Новочеркаського електровозобудівного заводу, Російська Федерація). Електровози 2ЕЛ5 та 2ЕСК5 були створені для заміни застарілого тягового рухомого складу серії ВЛ80. Всього на балансі локомотивного депо Котовськ наразі знаходиться 28 електровозів нової серії.
За словами начальника технічного відділу служби локомотивного господарства Одеської залізниці Євгена Шарапієва, нові електровози мають вигідні характеристики, що дозволяє не тільки збільшити вагу поїздів, але й суттєво поліпшить умови праці локомотивної бригади.
Електровоз складається з двох секцій, оснащений мікропроцесорною системою керування та діагностики для ручного й автоматичного режимів, а також термоелектричними кондиціонерами замість пічного опалення, як в електровозах ВЛ80. Має кабіну управління з уніфікованими пультами керування, що відповідають сучасним вимогам ергономіки, та забезпечує економію електроенергії до 11% порівняно з ВЛ80.

Прес-служба Одеської залізниці

К сожалению, номер электровоза не показали. sad Этот самый первый из них. Но скорее всего, это 2ЕЛ5-013. Кроме депо Котовск больше никто не получает эти электровозы.

 
NKVDemonДата: Среда, 15.04.2009, 21:30 | Сообщение # 41
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 209
Репутация: 22
Статус: Offline
Quote (George)
Кроме депо Котовск больше никто не получает эти электровозы.

Они уже работают и в депо Одесса-Сорт. sad Хотя приписаны к Котовску.
 
GeorgeДата: Пятница, 17.04.2009, 23:43 | Сообщение # 42
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
755 вагонів підготує Одеська залізниця до літніх пасажирських перевезень

До початку літніх перевезень пасажирів Одеська залізниця планує підготувати 755 пасажирських вагонів, з них 238 - із системами кондиціонування повітря.
Оскільки під час пікових літніх перевезень пасажирообіг суттєво збільшується, залізничники Одеської для укомплектування повних схем пасажирських поїздів планують задіяти 806 пасажирських вагонів.
Наразі поточний ремонт і підготовку рухомого складу здійснюють пасажирські вагонні депо Одеса-Головна і Миколаїв, а також вагонні дільниці Шевченко та Знам’янка.
Для забезпечення пасажирів постільною білизною в повному обсязі працюють пральні у вагонних депо Одеса-Головна та Миколаїв. Так, на добу в умовах вагонного депо Миколаїв проводиться прання 2 тонн білизни, а в умовах Одеса-Головна - 12 тонн. Утім, за необхідності максимальна потужність прання білизни може збільшуватися до 16 тонн на добу при цілодобовому режимі роботи.
Також з 31.05.2009 вводиться новий графік руху пасажирських та приміських поїздів на 2009-2010 роки, який розроблений з урахуванням найбільш зручного для пасажирів часу прибуття/відправлення поїздів.

Прес-служба Одеської залізниці

 
GeorgeДата: Пятница, 17.04.2009, 23:50 | Сообщение # 43
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
Одеська залізниця призначила 5 додаткових поїздів до Великодня та травневих свят

Одеська залізниця продовжує призначати до свят поїзди на найбільш популярні напрямки. Станом на 14 квітня до розкладу додатково включено 5 поїздів.

Поїзд № 590/589 Одеса-Сімферополь відправлятиметься з Одеси 17, 20, 30 квітня о 22:51, 3, 4, 8, 10 травня, із Сімферополя 18, 21 квітня, 1, 4, 5, 9, 11 травня о 22:11.

Поїзд № 230/229 Одеса-Львів вирушить з Одеси 17 квітня о 23:49, зі Львова 18 квітня о 22:30.

Поїзд № 432/431 Одеса-Харків відправлятиметься з Одеси 16, 17, 20, 29, 30 квітня, 4 травня та з 7 по 11 травня щоденно об 11:58, з Харкова 17, 18, 21, 30 квітня, 1, 5 травня та з 8 по 12 травня щоденно о 15:14.

Поїзд № 540/539-419/420 Миколаїв-Київ вирушатиме з Миколаєва 16, 20, 23, 29 квітня, 4, 11 травня о 19:47, з Києва 17, 21, 24, 30 квітня, 5, 12 травня о 15:14.

Поїзд № 550/257 Одеса-Київ відправиться з Одеси 16 квітня о 20:11, з Києва 17 квітня о 22:47.

Прес-служба Одеської залізниці

 
GeorgeДата: Понедельник, 06.07.2009, 21:21 | Сообщение # 44
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 3742
Репутация: 25
Статус: Offline
НА УКРАИНЕ 25 ВАГОНОВ ПОЕЗДА СОШЛИ С РЕЛЬСОВ

В Винницкой области Украины 3 июля с рельсов сошли 25 вагонов грузового поезда. Инцидент произошел на двухколейном перегоне "Крыжополь-Рудница". Поезд следовал по маршруту "Дарница" – "Раздельная" (Одесская область).

Как сообщили в пресс-службе ГУ МЧС Украины в Винницкой области, в 7 цистернах, сошедших с рельсов, была техническая жидкость (консистентная смазка "Калипсолин"). Пять из них перевернулись, в результате чего произошла утечка вещества. Два вагона были с древесиной, 6 вагонов – с металлическими чушками и 7 вагонов сложного азотно-фосфорного калийного удобрения "Азофоска".

Авария вызвана интенсивными дождями, которые размыли земляное полотно под рельсами. Пострадавших в результате аварии нет, как и угрозы окружающей среде. Сейчас на месте ведутся ликвидационные работы, к которым привлекли привлечен 20 спасателей и пять единиц техники.

Движение на этом участке Одессой железной дороги остановлено. Пострадавших нет, пожара также не произошло. Угрозы загрязнения природной окружающей среды на данный момент нет.

http://www.regions.ru/news/2225272

В Одессе сошли с рельсов 25 грузовых вагонов

На Украине произошло крушение грузового поезда на Одесской железной дороге. В результате аварии с рельсов сошли 25 груженых вагонов с различными материалами.

Как сообщает Министерство транспорта и связи Украины, авария произошла вечером 3 июля 2009г. на перегоне Крыжополь-Рудница в Винницкой области. Поезд N2931 сошел с рельсов из-за интенсивных дождей, размывших земляное полотно под рельсами. Вагоны были загружены минеральными удобрениями, чугуном, лесоматериалами, асбестом.

В результате происшествия никто не пострадал, риска для загрязнения окружающей среды нет, отметили в министерстве.

В настоящее время на месте ЧП ведутся восстановительные работы. Движение на аварийном участке перекрыто, поезда следуют через станцию Помична Одесской дороги. По данным на 9:00 местного времени (10:00 мск) уже подняты шесть вагонов. В работах задействованы три специальных поезда.

http://top.rbc.ru/incidents/04/07/2009/313858.shtml

Поезда из Украины задерживаются на 9 часов

В среднем до 9 часов составляет задержка с прибытием поездов в связи с аварией грузового состава на Украине. Как сообщили в компании «Российские железные дороги», в настоящее время с задержками следуют пять пассажирских поездов из Украины в Россию и обратно. «В списке опаздывающих значатся поезда №24, №236 и №234 «Одесса-Москва», №66 «Кишинев–Москва» и №20 «Одесса– Санкт-Петербург», - сказал собеседник агентства. Среднее опоздание поездов составляет до 9 часов.
«Российские железнодорожники прилагают все усилия для скорейшего возвращение вышеуказанных поездов в график», - заверили в компании.
Накануне в 20.20 мск при следовании по перегону «Крыжополь–Рудница» участка «Вапнярка–Котовск» Одесской железной дороги в грузовом поезде №2931 произошел сход с рельсов 21 вагона. ИТАР-ТАСС

Движение на железнодорожном перегоне Крыжополь-Рудница возобновлено - Минтрансзвязи

КИЕВ, 5 июля. /УКРИНФОРМ/. Движение поездов на железнодорожном перегоне Крыжополь - Рудница (Одесская железная дорога) возобновлено, сообщили УКРИНФОРМу в Министерстве транспорта и связи.

Как передавало агентство, 3 июля в 19 час. 18 мин. на перегоне Крыжополь-Рудница вследствие интенсивных дождей, которые привели к сдвигу земляного полотна, сошли с рельсов 25 вагонов грузового поезда, в которых перевозились минеральные масла, чугун, минудобрения, лесоматериалы, асбест.

 
Re-AktorДата: Четверг, 09.07.2009, 16:43 | Сообщение # 45
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 246
Репутация: 3
Статус: Offline
В Одесской обл. разоблачены работники железной дороги, допустившие недостачу 76,6 км кабеля на 13,6 млн грн.

РБК-Украина, 09.07.2009, Киев 12:19

В Одесской области работники Государственной службы борьбы с экономической преступностью линейного управления на Одесской железной дороге УМВД Украины на железнодорожном транспорте разоблачили работников одной дистанции сигнализации и связи железной дороги. Они во время выполнения соглашений между государственным предприятием и обществом с ограниченной ответственностью допустили недостачу 76,6 км кабеля, общей стоимостью 13,6 млн грн. Прокуратура области возбудила уголовное дело за присвоение, растрату имущества или завладения им путем злоупотребления служебным положением, сообщает пресс-служба Министерства внутренних дел.

 
Форум » Железнодорожные форумы » Железнодорожный форум » новости ОДЖД (...и их обсуждение)
Поиск: