Подборка новостей: 4.3.2009р. - До відома пасажирів: зміни в графіку курсування поїздів Одеської залізниці
У зв'язку зі зменшенням пасажиропотоку та з метою оптимізації експлуатаційних витрат Одеська залізниця змінює періодичність та маршрут прямування поїздів свого формування.
Так, з 5 по 29 березня 2009 року поїзди № 172/171 Одеса-Хмельницький і № 174/173 Одеса-Вінниця курсуватимуть 3 рази на тиждень, відправленням з Одеси 5, 6, 9, 12, 13, 15, 19, 20, 22, 26, 27 та 29 березня.
Поїзд № 696/695 сполученням Одеса-Київ з 11 березня знову курсуватиме щоденно.
Потяг № 637/638 Знам'янка-Одеса з 26 січня курсує 3 рази на тиждень, відправленням із Знам'янки по неділях, вівторках, четвергах та з Одеси по понеділках, середах, п'ятницях.
А маршрут поїзда № 611/612 Миколаїв-Нікополь з 4 лютого поточного року скорочений на 60 км: до станції Апостолове замість Нікополя.
Щодо поїздів формування інших залізниць:
- № 110/109 Львів-Херсон з 24 лютого курсує через день замість щоденно;
- № 119/120 Львів-Запоріжжя з 28 лютого по 17 квітня курсує через день замість щоденно;
- № 315/316 Київ-Запоріжжя з 23 лютого по 15 квітня курсує 3 рази на тиждень замість щоденно;
- № 392/391 Ясинувата-Херсон з 30 січня по 22 березня курсує 2 рази на тиждень замість через день.
Прес-служба Одеської залізниці
3.3.2009р. - З 9 березня 2009 року зміняться ціни на проїзд залізничним транспортом
Відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 23.02.2009 №205 з 9 березня 2009 року змінюються тарифи на перевезення пасажирів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні. Зокрема, у плацкартних вагонах вартість проїзду зросте на 4,7%, у купейних та СВ - на 7,4%. Для прикладу: вартість проїзду на відстань 500 км збільшиться в плацкартному вагоні на 1 грн. 72 коп., купейному - 4 грн. 25 коп., СВ - 19 грн. 8 коп. (без комісійного збору).
Також з 1 червня 2009 року передбачений наступний етап індексації тарифів: у плацкартних вагонах - на 4,7%, у купейних та СВ - на 7,4%.
Загальне підвищення вартості проїзду становитиме 9,5% для плацкартних вагонів і 15% - для купейних і СВ. Слід зауважити, тарифи в загальних вагонах залишаються без змін, отже, враховані інтереси найменш платоспроможних громадян.
Таким чином, загальна вартість проїзду на відстань 500 км збільшиться в плацкартному вагоні на 3 грн. 44 коп., купейному - на 8 грн. 50 коп., СВ - на 38 грн. 16 коп. (без комісійного збору).
До речі, рівень тарифів, що встановлені на українських залізницях, значно нижчий, ніж у сусідніх держав. Зокрема, вартість проїзду залежно від фірмовості поїзда в плацкартному вагоні російських залізниць вища від 3 до 64%; у купейному та СВ - від 17 до 209%.
Для прикладу: сьогодні вартість квитка в купейному вагоні поїзда Москва-Санкт-Петербург (формування РЖД) становить від 729 до 179 грн. Проїзд у купейному вагоні поїзда Київ-Одеса (формування Укрзалізниці) коштує від 105 до 95 грн. залежно від фірмовості поїзда.
Пасажирські перевезення залізничним транспортом - збиткові. Однією з причин є невідповідність темпів зростання цін на продукцію та ресурси (металопрокат, залізобетонні шпали, запасні частини для рухомого складу, дизельне паливо та електроенергія тощо) темпам підвищення тарифів на пасажирські перевезення.
Тарифи на залізничні перевезення жорстко регулюються державою, а ціни на продукцію, що необхідна залізницям, формуються в ринкових умовах. Лише за 2008 рік ціни зросли на: металопрокат - до 117,1%, катанку - на 103,8%, залізобетонні шпали - до 54%, локомотивні бандажі - на 32,1%, суцільнокатані колеса з підвищеною твердістю - на 36,6%, запасні частини для рухомого складу - до 178,1%.
Разом з тим підвищилася вартість рухомого складу вітчизняного виробництва. Зокрема, пасажирські електровози постійного струму подорожчали на 13%, електровози змінного струму - на 10%. Паралельно зросли ціни і на енергоносії: природний газ - на 56,1%, електроенергія - на 41,5%, а дизельне паливо - на 15,8%.
Усе це призводить до збільшення запланованих витрат на перевезення пасажирів. Так, порівняно з 1991 роком ціни на дизельне паливо зросли у 43,8 разу, рейки - у 36,7 разу, електроенергію - у 18 разів. При цьому вартість пасажирських перевезень збільшилася лише в 10,7 разу.
Прес-служба Укрзалізниці
2.3.2009р. - Укрзалізниця має намір відкрити нові маршрути до гірськолижних курортів Польщі та Карпат
Укрзалізниця вивчає попит на туристичні маршрути до гірськолижних курортів Польщі та Карпат. Для цього на офіційному веб-сайті Укрзалізниці розпочалось анкетування пасажирів.
Запрошуємо всіх зацікавлених узяти участь в опитуванні для організації найбільш привабливих маршрутів та визначення зручного часу відправлення та прибуття поїздів.
Прес-служба Укрзалізниці
2.3.2009р. - Одеська залізниця закликає водіїв дотримуватися правил дорожнього руху
Упродовж 2008 року на переїздах та коліях Одеської залізниці через грубі порушення водіями автотранспорту правил дорожнього руху сталося 25 дорожньо-транспортних пригод. Унаслідок ДТП загинуло 3 людини і 6 травмовано. Найбільша кількість ДТП (13 випадків) сталася на переїздах без чергового, обладнаних сигналізацією, через нехтування водіями автомобілів сигналів, що забороняють рух.
У поточному році станом на 26 лютого з вини автомобілістів на Одеській залізниці вже сталося 2 транспортні пригоди. Утім, кількість аварій зменшилася на одне ДТП порівняно з відповідним періодом 2008 року.
Подібна тенденція до зменшення ДТП спостерігається і за результатами 2008 року: у минулому році на Одеській залізниці сталося на 14 дорожньо-транспортних подій менше, ніж у 2007-му.
Залізничники в черговий раз закликають водіїв дотримуватися правил дорожнього руху при перетині залізничних переїздів та не створювати аварійні ситуації, які можуть призвести до трагічних наслідків.
З 17 листопада 2008 року при виїзді водіїв на залізничний переїзд на заборонний сигнал світлофора чи жест чергового по переїзду, при закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд, водії наражаються на штраф від 20 до 25 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Також певні порушення ПДР при перетині залізничних переїздів можуть каратися позбавленням права керування транспортними засобами на строк від одного до двох років чи суспільними роботами на термін від 40 до 60 годин.
Прес-служба Одеської залізниці
2.3.2009р. - Одеська залізниця отримала новий електровоз
25 лютого 2009 року Одеська залізниця отримала новий електровоз серії 2ЕЛ5 виробництва ВАТ «ХК Луганськтепловоз».
Електровоз прийнятий на баланс локомотивним депо Котовськ, яке на сьогодні є базовим для експлуатації та ремонту нових магістральних вантажних електровозів серії 2ЕЛ5 та 2ЕСК5 (виробництва Новочеркаського електровозобудівного заводу, Російська Федерація). Електровози 2ЕЛ5 та 2ЕСК5 були створені для заміни застарілого тягового рухомого складу серії ВЛ80.
Електровоз складається з двох секцій, оснащений мікропроцесорною системою керування та діагностики для ручного й автоматичного режимів, а також термоелектричними кондиціонерами замість пічного опалення, як в електровозах ВЛ80. Має кабіну управління з уніфікованими пультами керування, що відповідають сучасним вимогам ергономіки, та забезпечує економію електроенергії до 11% порівняно з ВЛ80.
У березні поточного року Одеська залізниця планує отримати ще один електровоз цієї серії.
Прес-служба Одеської залізниці
25.2.2009р. - Відомча воєнізована охорона Одеської залізниці розкрила 7 крадіжок
В січні 2009 року на Одеській залізниці працівники воєнізованої охорони розкрили 7 випадків розкрадання вантажів і матеріальних цінностей залізниці на загальну суму 8865 грн., з них 6 крадіжок матеріальних цінностей залізниці (8715 грн.) та одна крадіжка вантажу залізниці (150 грн.). У результаті затримано 9 осіб, порушено одну кримінальну та 5 адміністративних справ.
Одеська залізниця постійно працює над забезпеченням правопорядку на підприємстві. Залізничники в черговий раз застерігають правопорушників, що розкрадання матеріальних цінностей залізниці не тільки тягне за собою кримінальну відповідальність, але й може призвести до тяжких наслідків, оскільки пов’язане з безпекою руху поїздів.
Прес-служба Одеської залізниці
25.2.2009р. - Припортова станція Іллічівськ Одеської залізниці збільшила вивантаження вагонів майже на 20%
У січні 2009 року вивантаження вагонів на припортовій станції Іллічівськ зросло на 19,5%, переробка вагонів - на 7,3%, приймання й відправлення вагонів та поїздів - на 7,3% до результатів відповідного періоду 2008 року. Ця станція є однією з небагатьох на Одеській залізниці, яка працює зараз на повну потужність, навіть із перевиконанням поставлених завдань.
Таких результатів удалося досягти завдяки проведеній у 2008 році комплексній модернізації, завдяки якій вантажопереробка збільшилася на 88,8% (з 400 до 755 вагонів), одночасна подача вагонів на під’їзні колії - на 20,6% (з 496 до 598 одиниць) і максимальна переробна спроможність вантажних фронтів - на 22,1%.
Для своєчасної обробки сипучих, навалювальних і наливних вантажів Одеська залізниця частково реконструювала комплекс металовантажів причалів №2, колії №81-90 з укладанням 91-ої з’єднувальної для безпосереднього заїзду на колії Південного парку й далі в Північний парк. Також побудовано другий хід із колій cортувального парку на колії парку зернового перевантажувального комплексу й далі на 3-й і 4-й вантажні термінали порту.
Для безперебійної роботи станції введено в експлуатацію механізований пункт із підготовки вагонів, у якому обробляється до 48 вагонів на добу, а з метою пришвидшення обробки інформації обладнано 23 автоматизованих робочих місця.
За підсумками роботи припортової станції Іллічівськ Одеської залізниці впродовж 2008 року її показники суттєво зросли порівняно з 2007 роком. Так, завантаження вагонів виросло на 22,7%, вивантаження - на 24,1%, а переробка вагонів - на 18,9%.
Окрім того, минулого року збільшилися доходи від обслуговування під’їзних колій станції та склали понад 20 млн. грн., у січні 2009 року - понад 2 млн. грн.
Прес-служба Одеської залізниці
23.2.2009р. - Одеська залізниця виконала капітальний ремонт на 32 переїздах
Одеська залізниця постійно дбає про забезпечення безпеки руху на переїздах. Так, 2008 році було капітально відремонтовано 32 переїзди (+12 до річного плану), вкладено переїзний настил зі збірного залізобетону на 42 переїздах (+27 до плану).
Крім того, за вказаний період на одному переїзді шляхом розробки виїмки покращено видимість, ще один переїзд з автобусним рухом обладнано пристроями автоматичної переїзної сигналізації, а три переїзди, що обслуговуються черговим працівником, обладнано шлагбаумами для перекриття автодоріг на всю ширину проїзної частини.
У 2009 році вже обладнані шлагбаумами для перекриття автодоріг на всю ширину проїзної частини чотири переїзди Одеської залізниці (76-й кілометр перегону Шабо-Білгород-Дністровський, 1207-й кілометр перегону Вапнярка-Княжеве, 139-й кілометр перегону Первомайськ-на-Бузі-Кінецпіль, 43-й кілометр перегону Аліяга-Дзинілор).
До березня 2009 року зазначені роботи планується виконати ще на трьох переїздах (41-км перегону Барабой-Кароліна-Бугаз, 90-й кілометр перегону Любашівка-Врадіївка, 861-й кілометр станції Золотоноша).
Також на 2009 рік спеціалісти служби колії й служби сигналізації та зв’язку Одеської залізниці запланували капітальний ремонт і асфальтування проїжджої частини 20 переїздів, укладання переїзного настилу зі збірного залізобетону на 9 переїздах, покращення видимості на одному переїзді шляхом розробки виїмки.
Роботи проводяться згідно з Програмою забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах, затвердженою наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, а також на виконання Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо запобігання дорожньо-транспортним пригодам».
Станом на 01.01.2009 на Одеській залізниці експлуатується 757 переїздів, з них 196 - із черговим працівником, 561 - без чергового (447 обладнано пристроями переїзної сигналізації). Зі 196 переїздів із черговими 44 переїзди обладнано шлагбаумами для перекриття автодоріг на всю ширину проїзної частини.
Прес-служба Одеської залізниці