Подборка новостей с официального сайта ОДЖД http://www.railroad.od.ua/
Одеська залізниця представила свої можливості на ХІІ Міжнародній виставці транспорту та логістики «ТрансУкраїна - 2010»
Одеська залізниця представила свої можливості на ХІІ Міжнародній виставці транспорту та логістики «ТрансУкраїна - 2010», що відбулася 20 жовтня 2010 року в межах Міжнародного Чорноморського транспортного форуму, який триває з 20 по 22 жовтня в приміщенні Одеського морського вокзалу.
Виставка «ТрансУкраїна» - одна з найбільших транспортних виставок на нашій країні, під час якої фахівців транспортної галузі обговорюють актуальні питання роботи транспортних коридорів, шляхів оптимізації транспортних структур, логістики та пасажирських і вантажних перевезень.
Зокрема, на своєму стенді Одеська залізниця проілюструвала відвідувачам динаміку контейнерних перевезень, адже порти України нарощують потужності з перевезенню контейнерів, а Одеська залізниця забезпечує їх доставку по Україні та за кордон. Так, за 9 місяців поточного року загальне навантаження контейнерів на Одеській залізниці складає 15 тис. 933 контейнери, із них 15 тис. 778 контейнерів великотоннажних. В Одеському та Іллічівському портах навантажено 13 тис. 84 контейнери, що на 2949 більше, ніж за відповідний період минулого року. За 9 місяців вивантажено 23 тис. 249 контейнерів, що на 8582 більше відповідного показника минулого року.
На ХІІ Міжнародній виставці транспорту та логістики «ТрансУкраїна - 2010» було представлено інформаційний стенд Укрзалізниці, а також інших підприємств транспортної галузі, на яких демонструвалися комплексні рішення з логістики, ефективного управління транспортною інфраструктурою, сучасні підходи до підвищення рівня комфортності пасажирських перевезень, до роботи систем і засобів для перевалки та транспортування вантажів.
На Одеській залізниці закінчуються роботи з реконструкції автомобільного шляхопроводу станції Виска
Одеські залізничники закінчують роботи із заміни дефектних елементів автомобільного шляхопроводу та його підсилення на 997 кілометрі станції Виска. Загальна вартість робіт склала 223,9 тис. грн. Роботи з реконструкції шляхопроводу станції Виска, згідно з розробленим та затвердженим графіком, планують завершити на початку листопада.
Рух на цьому об’єкті, через деформацію конструкцій, яка утворилася внаслідок тривалої експлуатації шляхопроводу було закрито у 2007 році. Тому виникла нагальна необхідність відремонтувати та посилити існуючі конструкції шляхопроводу для відкриття руху легкового автотранспорту.
У вересні була виготовлена проектно-кошторисна документація на ремонт шляхопроводу, влаштовано пішохідний перехід через залізничну колію, демонтовано проїжджу частину, придбані необхідні матеріали. Нагадаємо, що цей шляхопровід було збудовано в 1912 році.
* Довідка
Пропозиція провести ремонтні роботи шляхопроводу станції Виска була озвучена під час робочого візиту Міністра транспорту та зв’язку України Костянтина Єфименка на засіданні Регіональної ради Одеської обласної державної адміністрації з проблемних питань транспорту та зв’язку в місті Кіровограді, на якій були присутні генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк та начальник Одеської залізниці Ілля Левицький.
За перевезення пільгових категорій пасажирів у приміському сполученні Одеській залізниці компенсовано лише 47,4%
За 9 місяців 2010 року Одеською залізницею було перевезено 2472,6 тис. пасажирів пільгових категорій на суму 19845,9тис. грн.
Компенсовано районними та міськими адміністраціями за перевезення пільгових категорій 9400,1тис.грн, що складає 47,4% від необхідної суми. Проте, за 9 місяців 2010 компенсацію отримано на 990,1тис. грн більшу, ніж за відповідний період минулого року (за 9 міс.2009 року отримано 8410,0 тис. грн.).
По взаємозаліку за використану електроенергію з початку року отримано 5607,4 тис. грн., що становить 59,6% від загальної суми компенсації. Відносно минулорічних показників по взаємозаліку сума компенсації більша на 1395,8 тис. грн.
Згідно з чинним законодавством України, залізниці безвідмовно надають пільговий проїзд 26 категоріям громадян, а за законом України «Про залізничний транспорт» збитки від перевезень окремих категорій громадян на пільгових умовах повинні компенсуватися за рахунок Державного або місцевого бюджетів, залежно від того, яким органом влади прийнято таке рішення. Однак на сьогодні ситуація з їх фінансуванням залишається складною, при цьому законодавчі акти не дають права залізниці призупинити перевезення пасажирів на пільгових умовах.
Одеська залізниця закликає водіїв суворо дотримуватися правил дорожнього руху
Протягом 9 місяців поточного року на Одеській залізниці сталися 8 дорожньо-транспортних пригод через грубі порушення водіями автотранспорту правил дорожнього руху, внаслідок чого постраждала одна людина.
Усі ДТП - це ситуації, коли водії нехтують заборонними сигналами переїзних світлофорів, намагаючись зекономити час, об’їжджають шлагбауми, піддають ризику власні життя та життя пасажирів автотранспортного засобу.
До матеріальних збитків для залізниці, яка після аварії ремонтує локомотиви, поновлює переїзди та верхню будову колії, додаються значні затримки вантажних та пасажирських поїздів.
Важливим є і психологічний стан машиніста, який після ДТП повинен пройти курс психологічної реабілітації в спеціальному центрі.
Одеська залізниця застерігає, що уникнути трагедії та зберегти життя можна лише суворо дотримуючись Правил дорожнього руху, зокрема, розділу «Проїзд залізничних переїздів».
Залізничники вкотре закликають водіїв дотримуватися правил дорожнього руху при перетині залізничних переїздів, бути пильними та не створювати аварійних ситуацій, які можуть призвести до трагічних наслідків.
* Довідка
Згідно з пунктом 20.5 розділу «Проїзд залізничних переїздів» Правил дорожнього руху через переїзд забороняється рух у випадках якщо:
- черговий по переїзду подає сигнал заборони руху - стоїть до водія грудьми або спиною з піднятим над головою жезлом (червоним ліхтарем чи прапірцем) або з витягнутими в сторони руками;
- шлагбаум опущений або почав опускатися;
- увімкнено заборонний сигнал світлофора чи звуковий сигнал незалежно від наявності та положення шлагбаума;
- за переїздом утворився затор, який змусить водія зупинитися на переїзді;
- до переїзду в межах видимості наближається поїзд (локомотив, дрезина).
Одеська залізниця закінчує підготовку до зими
Підготовка Одеської залізниці до осінньо-зимового періоду знаходиться в завершальній стадії. В усіх підрозділах підприємства активно проводяться заходи, які спрямовані на забезпечення безперебійної та ефективної роботи залізничного транспорту в умовах холодів.
До опалювального сезону вже налагоджено роботу всіх 485 котелень, які знаходяться на балансі залізниці, з них 2 забезпечують теплом житловий фонд. Також у ході підготовки відремонтовано понад 30 тис. кв. м покрівлі, що складає 95,8% від запланованого. Утеплено двері та вікна, приведено до ладу мережі водопостачання і каналізації. У повному обсязі працівників залізниці забезпечено теплим спецодягом. На залізниці наразі працює 1931 першозимник. Всі вони пройшли навчання та закріплені за досвідченими працівниками.
У всіх структурних підрозділах створюють зимовий запас паливних ресурсів, вугілля та мастильних матеріалів, запасних частин та обладнання.
Вже відремонтовано 570 км залізничної колії, що складає 97,4% від запланованого: 76,9 км модернізовано, 130,8 км колії відремонтовано капітальним ремонтом та 145,8 км - середнім ремонтом, 216,5 км - комплексно-оздоровчим. Повністю підготовлені стрілочні переводи, які обладнані пневмообдувкою і електрообігрівом.
По дирекціях та вузлових станціях були розроблені та утверджені оперативні плани зі снігоборотьби. Служба колії підготувала 27 одиниць техніки із 29 існуючих для боротьби зі снігом.
Підготовлено 36 одиниць тягового рухомого складу (12 електровозів, 11 тепловозів, 12 електропоїздів, 1 дизель-поїзд), що складає 94,7%, ще два тепловози будуть підготовлені до 1 листопада.
В господарстві електрифікації та електропостачання проводяться комплексні перевірки стану контактної мережі.
У пасажирському господарстві ведеться робота з перевірки систем вентиляції, опалення та водопостачання, утеплення вагонів. До зимових пасажирських перевезень вже підготовлено 427 вагонів із 625 запланованих. Всі поїзні бригади проходять атестацію за правилами експлуатації систем опалення пасажирських вагонів у зимовий період.
Повністю виконано ремонт вантажних вагонів.
За 9 місяців на Одеській залізниці виявлено 888 пошкоджених вагонів
За 9 місяців цього року на Одеській залізниці виявлено 888 пошкоджених вагонів, які потребують ремонту, що на 54 вагони більше, ніж за відповідний період минулого року. Це 786 піввагонів, 10 критих вагонів, 1 платформа та 91 одиниця інших видів (зерновози, цементовози та ін.) Вартість пошкоджених деталей становить 739 тис. 403 грн.
Найбільше пошкоджених вагонів при навантаженні, вивантаженні та маневровій роботі в портах. Так на станції Хімічна ТОВ «ТІС» пошкоджено 255 вагонів на суму 286 тис. 822 грн., на ЗАТ «Ніка-Тера» пошкоджено 104 вагони на суму 53 тис. 395 грн.
У морських портах загалом пошкоджено 797 вагонів на загальну суму 854 тис. 874 грн., зокрема, в Одеському та Іллічівському пошкоджено 102 і 101 вагон відповідно.
552 вагони залізниці було пошкоджено при грейферному розвантаженні, коли підйомний кран проводив розвантаження сипучих матеріалів, скрапу і стружки, а також довгомірних лісоматеріалів. Такий вид розвантажувальних робіт часто використовується із порушенням державного стандарту, а саме «Загальних вимог із забезпечення збереження вагонів при виконанні навантажувально-розвантажувальних та маневрових робіт», де зазначається, що відстань між вантажозахватним органом і вагоном при переміщенні не повинна бути менша, ніж 0,5 метра, а остаточне розвантаження повинно проводитися вручну.
Після пошкодження грейферним ковшем поверхня кузова вагону втрачає свій ресурс, адже волога, потрапляючи на металеву поверхню, призводить до корозійних процесів.
Хоча термін служби піввагонів Одеська залізниця подовжила до 33 років, але через пошкодження рухомого складу проводяться багаторазі відновлювальні кузовні роботи, що призводить до фінансових збитків і зменшує термін експлуатації вагонів. Для того, щоб відремонтувати один пошкоджений піввагон, залізниця витрачає від 594 грн. (якщо пошкодження незначне) до 1500 грн.
За 9 місяців поточного року одеські залізничники провели 476 перевірок щодо збереження вагонного парку, під час яких було закрито 37 стрілочних переводів, 25 парних колій, 3 вагоноперекидачі та 1 грейферний кран. Також на залізниці існує система додаткового преміювання працівників, які виявляють пошкодження вагонів. З початку року премії отримали 26 працівників залізниці.
Керівництво Одеської залізниці постійно нагадує про надзвичайну важливість збереження парку вантажних вагонів, адже від цього залежить якість перевезення вантажів.
Начальника Одеської залізниці Іллю Левицького удостоєно звання «Почесний громадянин міста Роздільна»
З нагоди відзначення дня міста Роздільна наприкінці вересня міський голова Михайло Лужний нагородив начальника Одеської залізниці Іллю Левицького відзнакою «Почесний громадянин міста Роздільна». Адже саме будівництво залізничної лінії Одеса-Балта (1863-1865 рр.) свого часу дало поштовх до заснування населеного пункту Роздільна.
Окрім того, розвиток залізничної інфраструктури відіграє важливу роль у економіці міста і сьогодні. Розгорнута протяжність залізничного вузла Роздільна - близько 10 км. Він сполучає три напрямки: на Котовськ, Одесу та Кучурган (прикордонний стик з Молдовою). Цим визначається важливе стратегічне значення вузла як передкордонного та передпортового. Наразі потенціал вузла Роздільна складає переробку близько 1000 вагонів на добу, хоча є можливість переробляти тут 2500-3000 вагонів.
Нагадаємо, що 18 листопада 2003 року у місті Роздільна було введено в експлуатацію новий залізничний вокзал, який відповідає європейським стандартам. Пасажирам легко і зручно орієнтуватися в приміщенні, оглядаючи через «дзеркала-вітражі» центр, а схема організації пасажиропотоків дозволяє за лічені хвилини переходити з привокзальної площі на перон і назад. Тоді ж відновили і привокзальну площу на 75 га. Тут було розбито парк і введено в експлуатацію залізничний перехід для пішоходів.