Quote (Re-Aktor)
О железнодорожной ветке Измаил – Рени пока не может быть и речи
Хотелось бы знать еще судьбу участка Ротово - Рауховка-II (1224 км). Есть ли перспективы восстановления? Вроде с CFM контакты налаживаются. Ведь там земля еще не занята, полоса отчуждения вдоль участка свободна, ничего выкупать не надо.
И будет ли продвигаться электрификация участка Аккерман - Измаил?
Послідовне та виважене управління начальника залізниці вивело Одеську магістраль на принципово новий рівень якості
Ілля Левицький вдруге очолив Одеську залізницю 15 лютого 2008 року. Майже за 3 роки виваженого керівництва Одеська залізниця досягла значного зростання якісних та кількісних показників.
Основним напрямком роботи, на яких сконцентровано максимальну увагу очільника залізниці, - це забезпечення своєчасного, безпечного та якісного перевезення пасажирів та вантажів, що передбачає вдосконалення технологій процесу перевезень, підвищення надійності роботи всіх технічних засобів та покращення умов праці залізничників.
У вересні 2009 року відкрито новий транзитний маршрут до Латвії та Естонії через Білорусію. Це стало можливим в результаті об’єднання двох маршрутів «Вікинг» (Одеса-Клайпеда) та «Зубр» (Таллін-Рига-Мінськ), якими курсують контейнерні поїзди, що призначені для прискореної доставки вантажів споживачам. Завдяки цьому з’явилася можливість перевозити вантажі відразу декількох прибалтійських портів в чорноморському напрямку та зворотно, а це 20-25% додаткового транзиту. «Виходячи з переваг проекту «Вікинг», Комісія Євросоюзу з транспортних перевезень визнала його кращим проектом організації міжнародних перевезень вантажів 2009 року. Маршрут між Чорним та Балтійським морями поїзд долає за 56 год. 30 хв. Час перевезення від портів України до Таллінна становить 3,25 доби, що менше часу доставки контейнерів автомобільним транспортом який доставляє вантаж за 4-6 діб», - зазначає Ілля Левицький.
Першочергове завдання для залізничників сьогодні - це покращення стану колії, адже від цього залежить забезпечення безпеки руху. Майже за 3 роки залізничники модернізували 290,94 км колії, капітально відремонтували - 435,2 км, провели комплексно-оздоровчий ремонт - 621,2 км колії, замінили на нові - 718 комплектів стрілочних переводів (з них 600 комплектів на залізобетонних брусках), замінили на нові 115,23 км колії та відремонтували середнім ремонтом 318 комплектів стрілочних переводів.
У 2008 році на ділянці Одеса-Ізмаїл залізничники закінчили капітальний ремонт колії та переїздів, модернізували прилади електрозабезпечення, сигналізації та зв’язку, а також капітально відремонтували виробничі приміщення - все це було зроблено для покращення умов експлуатації та для забезпечення безаварійності руху залізничного транспорту.
У 2009 році прокладено другу колію з обладнанням засобами автоблокування та електрифікації на перегоні Кавуни - пост 1100 км ділянки Помічна-Колосівка.
Нещодавно були закінчені роботи з модернізації постів електричної централізації стрілок та сигналів станцій Арциз, Олександрівка, Чорноліська та Херсон.
Важливого значення надає керівництво розвиткові «кримського напрямку» (ділянка Бурти - Користівка - Знам’янка - Долинська - Миколаїв - Херсон - Вадим), що збільшує пропускну здатність цієї ділянки. Наразі пропускна здатність ділянки підвищена майже в 2 рази - з 10 до 18 пар вантажних поїздів на добу.
Впродовж 2008-2009 рр. збудували та здали в експлуатацію такі залізничні об’єкти виробничого значення, як приміщення колісного цеху локомотивного депо Котовськ, відділення мийки колісних пар і буксових вузлів з автоматизованим комплексом в моторвагонному депо Одеса-Застава-1.
Серед основних пріоритетів діяльність Одеської залізниці - питання ресурсо- та енергозбереження За три роки за рахунок виконання Програми енергозбереження структурними підрозділами залізниці було отримано економічний ефект - 293,7 млн грн.
Активно ведеться спільна робота з Дорожнім комітетом профспілки. За цей період стали комфортнішими для залізничників будинки та кімнати відпочинку локомотивних бригад. Капітальний ремонт будинків відпочинку локомотивних бригад завершено на станціях Білгород-Дністровський, Долинська, Знам’янка, Колосівка, Котовськ,Одеса-Сортувальна, Одеса-Товарна, Помічна, Роздільна, Цвіткове та кімнат відпочинку станції Миколаїв. Цього року завершуються роботи з будівництва бригадного дому станції Берегова та реконструкція санаторію-профілакторію під житло для залізничників в місті Сміла.
Два роки поспіль Одеська залізниця займала перше місце в галузевих змаганнях серед залізниць за виконання основних показників діяльності.
Досвідченість, цілеспрямованість, вміння виявити проблему, враховуючи її взаємозв’язок з іншими задачами, почуття відповідальності - ці професіональні якості начальника Одеської залізниці неодноразово знаходили відгук у почесних званнях та нагородах. Так, за високий професіоналізм, управлінську майстерність, активну участь у ринкових та соціальних перетвореннях у країні, значний внесок у розвиток економіки України та високоефективне керівництво Експертна рада Асамблеї ділових кіл (Міжнародна громадська організація провідних промисловців, бізнесменів, діячів освіти, науки, культури, журналістів) у 2009 році присвоїла Іллі Левицькому почесне звання “Кращий керівник року”.
За підсумками конкурсів і рейтингів, які є складовою частиною проекту Асамблеї “Українці в ореолі європейської слави”, Державне підприємство “Одеська залізниця” за забезпечення динамічного розвитку підприємства в галузі “Транспорт” стало лауреатом Всеукраїнського рейтингу “Кращі підприємства України”. Таке визнання в черговий раз засвідчило, що начальник Одеської залізниці згуртував колектив трудівників-однодумців, здатних вирішувати найскладніші завдання, орієнтовані на підвищення якісних показників та забезпечення цілісності економічного простору країни, її транзитний потенціал.
Тому напередодні святкування визначного свята 145-річчя магістралі та Дня залізничника стає зрозумілим девіз магістралі - «Впевнено в майбутнє!»
http://www.railroad.od.ua/
Одеська залізниця збільшила обсяги перевезення нафти та залізної руди
Одеська залізниця цього року перевезе для Білорусі 4 млн тонн венесуельської нафти, а в наступному - близько 10 млн тонн. Про це повідомив у ході прес-конференції, яка відбулася 1 листопада, начальник Одеської залізниці Ілля Левицький.
Загалом за 9 місяців Одеська залізниця перевезла 103,6 млн вантажів, що на 8% більше, ніж за відповідний період минулого року. Зокрема, на 15,5% зросли обсяги перевезень залізної руди та на 28,2% - нафти. Протягом 9 місяців залізної руди було перевезено 26,8 млн, а нафти - 28,2%.
В ході прес-конференції також йшлося про перевезення пасажирів, зокрема, рівень компенсацій за перевезення пільгових категорій у приміському сполученні. В цілому за 9 місяців 2010 року від пасажирських приміських перевезень Одеська залізниця отримала 0,5 млрд збитків.
«Нам важлива компенсація перевезень пасажирів державними адміністраціями, адже зараз ми перевозимо 26 пільгових категорій пасажирів. За законодавством вони перевозяться безоплатно, а компенсуються 20-25% в приміському сполученні. На кожну витрачену гривню нам компенсують лише 11 копійок»», - зазначив очільник Одеської залізниці.
Під час прес-конференції також йшлося про стан залізничних переїздів на Одеській залізниці. Ілля Левицький зазначив, що перш за все необхідно вживати методів дисциплінарного впливу на водіїв автотранспорту. „За 2010 рік на Одеській залізниці сталося 8 випадків, коли водій автотранспорту в’їжджав у бік або у хвіст потяга. Це свідчить про недисциплінованість водіїв авто та ігнорування правил дорожнього руху в частині перетину залізничних переїздів. Для запобіганню трагедій також необхідно щоб узгоджувався з адміністрацією залізниць розклад руху автобусів», - зауважив начальник Одеської залізниці.
http://www.railroad.od.ua/